Wyprawa za Mur: Wyprawa w Nieznane

BOHATEROWIE RUSZAJĄ W ŚWIAT

Nad całą krainą gromadzą się czarne chmury. Wasza wioska, wasi bliscy – i wy sami –
jesteście w wielkim niebezpieczeństwie.
Szeroki świat jest szeroki i nieznany, pełen groźnych wrogów bajecznych skarby. Ty natomiast
masz o kilka lat więcej i aż palisz się, by przemierzyć ziemie położone z dala od waszej wioski,
śmiało spojrzeć w twarz mrocznym potęgom i okryć się nieśmiertelną chwałą. Nadeszła pora,
by przed wyruszeniem w drogę zebrać waszą drużynę.

WYPRAW SIĘ Z NAMI W NIEZNANE
Wyprawa za Mur i inne historie pozwala rozegrać ekscytującą sesję bez żadnych
przygotowań. Wyprawa w nieznane pozwala natomiast błyskawicznie stworzyć i rozpocząć
całą kampanię: gracze i MG wspólnie tworzą mity, legendy i plotki opisujące pełną cudów
krainę. W książce znajdziecie wszystko, co koniecznie by stworzyć świat, przemierzać go i
badać, mierzyć się ze strasznymi wrogami oraz zdobywać wspaniałe nagrody znacznie dalej za
murem.

  • Reguły grupowego tworzenia kampanii, rozgrywanej we wspólnej piaskownicy
  • Pakiety zagrożenia, dzięki którym główni niegodziwcy będą wciąż oddziaływać na świat gry
  • Pomysły na włączanie do drużyny nowych postaci
  • Zasady tworzenia magicznych przedmiotów w laboratorium, kuźni – albo na szlaku przygód
  • Cztery pakiety zagrożenia, w tym Splugawiona Ziemia i Mściwy Jaszczur

Zobacz stronę WWW

Kup podręcznik