Dungeon World: Królowa Zgliszczy

Niegdyś na zboczu góry zwanej Rogiem Hvitra stał klasztor. Mieszkali w nim mnisi-wojownicy oddani Hvitrowi, prawemu bogu burzy i sprawiedliwości, którym powierzono pieczę nad świętymi artefaktami i tekstami. Jednak ich najważniejszym zadaniem było strzec bram — albowiem Róg Hvitra jest aktywnym wulkanem, a wszystkie góry tego typu stanowią portal do Ellorash, sfery żywiołu ognia.

Jednak to bractwo zginęło gdy Róg Hvitra wybuchł, wypluwając z siebie Gorejący Zastęp Ellorash, legion z innego świata, dowodzony przez półboginię Gildarthe. Legenda głosi, że sam Hvitr zstąpił z niebios, by pokonać Gildarthe i zapieczętować planarne wrota — jednak klasztor i wszyscy jego mieszkańcy zginęli pod falą płynącej lawy

Teraz, 300 lat później, w wiosce Meervold u stóp Rogu Hvitra źle się dzieje. Mieszkańcy wsi znikają. Na zimnych zboczach błyskają dziwne światła. Odległe krzyki odbijają się echem w nocy. Rada Starszych jest załamana i bezsilna, a ci, którzy nie uciekli z Meervold, zostali tu tylko dlatego, że są sparaliżowani strachem.

Jakie tajemnice kryją się pod ruinami klasztoru? Czy któryś z zaginionych mieszkańców wioski jeszcze żyje? Czy pogłoski o świętych artefaktach ukrytych w trzewiach góry są prawdziwe?

Tylko głupiec lub poszukiwacz przygód odważy się szukać odpowiedzi!

Przygoda do gry Dungeon World napisana przez Jasona Lutesa, zaprojektowana tak, by można było ją wykorzystać bez problemów w improwizowanej rozgrywce.

Do podręcznika dodamy karty do druku i wycięcia, w PDF

Cz-B, 45 stron. 

Kup podręcznik